reklama

Popletená

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Vo voňavej váze

porcelánové kvety.

Všetko je prefektné

až na tieto vety.

Píšem si papierom

ne pero,

zmeniť trochu svet

sa mi zachcelo.

Ako chcem to inak

šuchocú stromy

svojim listom.

Prečo mám pocit,

že mám v očiach hmlisto.

Kvapky vetra

odfúkne dážď,

vždy keď som sama

ty sa mi zdáš.

Všetko je naopak,

keď mi v tebe lieta hlava.

Stanka Lančaričová

Stanka Lančaričová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani neviem...Asi príliš obyčajná. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu