reklama

O láske 3x

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Iná

Nad ránom zistila som,

že ma ktosi okradol

o poslednú starožitnosť,

ktorú som vlastnila.

Bez dákej príčiny,

v domnení veľkej lásky.

Nad ránom zistila som,

že nie som už tým,

čím bývala som.

Akciová

Kúpil si ma pod rukou.

Preto ma nepozná.

Nemá vo mne ako čítať.

Zabudol si totiž pýtať

návod na obsluhu.

Kúpil si ma pod rukou.

Teraz sa ma učí.

Zamilovaná

Ja o Tebe celkom krátko:

Aj keď nespím, snívaš sa mi... 

Stanka Lančaričová

Stanka Lančaričová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani neviem...Asi príliš obyčajná. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu